logo
امروز : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۷۲۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس مطرح شد؛

اجرای 377 عنوان برنامه با شعار "ما قوی هستیم" همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان

اجرای-377-عنوان-برنامه-با-شعار-"ما-قوی-هستیم"-همزمان-با-هفته-دفاع-مقدس-در-زنجان
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: 377 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در استان زنجان از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اظهار داشت:  برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار "ما قوی هستیم " همزمان با چهلمین سالگرد دوران دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

وی افزود: همه پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد، محلات و کانون‌های اقشار برنامه‌ریزی کرده و 377 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در زنجان برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: بیشتر برنامه‌های این هفته در فضای مجازی برگزار می‌شود و همایش بزرگ پیشکسوتان نیز به صورت مجازی و با حضور مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: برنامه‌های چهلمین سال هفته دفاع مقدس با شعار "ما قوی هستیم" از 31 شهریور ماه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان، گفت: برنامه‌های این هفته ذیل این کنگره برگزار می‌شود و خروجی برنامه‌های کمیته‎های این کنگره در هفته دفاع مقدس به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس امسال مقارن با چهلمین سال آغاز جنگ تحمیلی است که پس از گذشت 40 سال از رهبری مقام معظم رهبری امروز در اوج اقتدار قرار دارد.

قاسم محمدی برضرورت برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: با هدف تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های دوران جنگ برنامه‌های امسال هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال با شعار محوری "ما قوی هستیم" از دوشنبه 31 شهریور ماه آغاز و تا ششم مهر ماه ادامه دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های شهدا، تجلیل از مدافعان سلامت، تجلیل از پیشکسوتان، بانوان ایثارگر، جهادگران و رزمندگان از برنامه‌های این هفته است.

محمدی یادآور شد: رزمایش نیروهای مسلح که همزمان با 31 شهریور ماه برگزار می‌شد لغو و افتتاح مراکز فرهنگی و دفاع مقدس و نمایشگاه ملی و استانی دستاوردهای دفاع مقدس در شهرهای وضعیت سفید، از برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا در سوم مهر ماه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: زنگ مقاومت نیز همزمان با روز اول هفته دفاع مقدس در زنجان نواخته می‌شود.

این مسئول افزود: همه برنامه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود که برای برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس نیز پیش‌بینی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر سفت کاری ساختمان مرکز فرهنگی دفاع مقدس به اتمام رسیده است و دستگاه‌های اجرایی در زمینه اجرای پروژه‌های آن همکاری می‌کنند.

محمدی از نصب سردرب موزه دفاع مقدس استان زنجان خبرداد و گفت: ضروری است برای اتمام این پروژه همکاری دستگاه‌های اجرایی افزایش یابد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر